Bilder ifran Durban och lite annat blandat!


Det regnade och blaste nar vi kom till Durban. Jag fros och blev aggresiv, stackars lilla Anna!



Har sov vi. Det var aven har Anna skramde livet av mig da hon ger av ett gallskrik nar hon kommer upp till dorren. Jag trodde det var en orm och i ren panik bokstavligen hoppade jag dar ifran. Det visade sig dock vara en megaspindel som ville dela rum med oss. Tur som var sa fanns det en alltiallo man dar vid namn tony som hjalpte oss. Spindeln kunde vi inte hitta (annas skrik skramde den) men vi ar ju survivors nu sa vi klarade av att sova dar anda!


Men nasta dag sken solen och jag med! Detta var utsikten ifran varan balkong!


KOLLA IN MIG OCH SVARTA MAMBAN! bildbevis! Forlat mamma for ormbilderna som kommer nu.


Denna anacondan skramde livet av mig. Terariumet som vi var inne pa hade bara varit oppet i tre dagar. Sa denna vidriga varelse var pa vag ut. Pytteskinn check!


Ormar ar inte annas kopp av te!


Som tur var fanns det delfiner som fick oss pa battre tankar. Nu i efterhand fattar jag inte varfor jag gick in bland ormarna. Sydafrika far mig att gora dumma saker!


Turtle!


Min lilla anna!


gulligull!
Sharka marinworld har det mesta


Emelie <3 Pingviner!




Flummkvall pa stranden

flyyyyyy!!!!!!!!!! Latt lamaste bilden nagonsin men bjuder pa den!








Kommentarer
Postat av: Sara Berglund

Haha, superman-bilden var den roligaste!! :D

2010-04-24 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0