God Jul!

Nu sitter man har, tre dagar innan jul och hemlangtan ar stor. Kanns absurt att vakna och kolla datumet pa mobilen och se att det ar den 21 december och det ar 30 grader ute.
Igar och idag har verkligen varit hemskt heta! Var uppe i over 41 grader igar. Nar jag kom hem ifran kyrkan la jag mig ner i sangen och sov bort hela dagen. Det ar verkligen for varmt for att gora nagot.
Horde att det ar en massa sno hemma. Har inte snoat pa julafton pa tio ar och nar jag val ar i afrika sa skall all snon komma! words!

Annas och min jul blir nog att ata pap samt se pa tv (det ar vad man gor i famlijen khoza) Men Anna och jag har julmusik, tomtechoklad och juleskum sa vi klarar oss!

Ville bara onska alla en jatte mysig jul och jag saknar er sa!

Karlek <3




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Dear Emelie!

Kul att se och höra från dig.Sitter här hemma med 12 minusgrader,eldar för fullt och fryser.Har passat Max idag,det gick bra.

Tänker på dig varje dag och saknar dig så.

Va rädd om dig.

Kram Kajsa

2009-12-21 @ 14:35:18
Postat av: Magnusson

Hej! Ser att ni har det väldans fint på bilderna. Snön har inte regant bort ännu, tror inte den gör det heller på grund av denna kyla.

Hoppas ni mår bra och att ni får en annorlunda, men häftig jul! Ta hand om er, njut och ta vara på livet. Jag håller ställningarna åt dig här hemma haha! Mazdan hälsar. Pussokram Anna

2009-12-21 @ 19:06:14
Postat av: ULLA BRITT

GOD JUL EMELIE ÖNSKAR EDGRENS I DALSLAND

2009-12-24 @ 11:18:04
Postat av: Annie

God Jul!! :)

Utanför mitt fönster ser jag snö, massor av snö! Lite kontrast till er kan jag tänka.. Hoppas ni hade en bra dag igår, och får en fortsatt trevlig helg! :)

Kram!!

2009-12-25 @ 13:12:33
URL: http://enkelresa.blogg.se/
Postat av: Mormor

En hälsning från oss alla till dig.

Vi saknar dig så.

Puss och kram från

Mormor,morfar.Max,Michelle,Pelle

ock Kajsa med familj

2009-12-27 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0