:)


Angel med mat runt munnen och jag!


Dzomi :)


lunchtime!

Kommentarer
Postat av: Mamsen tramsen

Hej mammas älskling!

Jag måste bara få säga, du är beundransvärd. Av alla galenskaper du hunnit med att göra i ditt liv är detta något av det vidrigaste jag hört på länge, äta larver... (det måste vara din fars gener som slår igenom nånstans.)

Detta slår till och med Roskilde.

Trodde aldrig detta om dig, inte heller att du skulle nacka hönor. Men men, jag är STOLT över dig, darling, det skall du veta.



Skulle jag nånsin få för mig att hälsa på dig så lova att aldrig bjuda mig på larver eller kokta hönsfötter.

Här hemma är allt som vanligt förutom att det har varit kanonfint väder här idag. Tänkte börja så smått med att putsa fönsterna, det är ju 1;a advent nästa helg. En helg som gör att jag längtar efter dig ännu mer..., alla minnen you know.



Får ju inte glömma att berätta att din gamle far fällde en 14-taggars älg idag. Han är stolt som en tupp. ( Tyvärr resulterar det i ännu ett gräsligt älgahorn på väggen.)



För tillfället sitter han i fåtöljen och snarkar så han sväljer väl snart tungan sin. Det hörs ända in i Julias rum. Hon är förresten på disco ikväll och fick kvällen till ära en glitterklänning, jättefin var hon i den och så glad sen. Yerus skall ligga över här i natt så det blir kul för henne. Hon saknar dig väldigt mycket skall du veta.

Det gör vi förresten alla.



Ha det så bra min älskade unge, så hörs vi.

Nu ska vi ha fredagsmys.



Älskar dig!



Puss o kram från mamma.



2009-11-20 @ 19:35:29
Postat av: Ulla Britt

Hej Emelie. Ja du är en äkta Edgren äta larver usch ( Marcus ät små grodor och nackade grannens guldfiskar) Så ja förstår va du fått dina gener ifrån. Ha det så bra nu, jätteroligt att kunna följa din resa

2009-11-21 @ 12:09:46
Postat av: julia

hej emelie!Hörde att du fick äta larver. fatta inte att du klara det. bara du inte blir sjuk. allt var bra på discot. lite dålig musik kanske. hoppas du mår bra. jag räknar veckorna och dagarna tills du kommer hem.



puss och kram julia!



PS: jag tittade på änglen jag fick av dig där det står Always my sister, forever my friend. saknar dig! kram julia.

2009-11-21 @ 17:31:56
Postat av: Anonym

Kul att se lite bilder från förskolan :)Idag är det grått o regnigt i Gbg, så jag sitter o lyssnar på "Bulid me up buttercup" och längtar till Valborg ;) Ha det underbart! puss&kram!

2009-11-22 @ 15:11:10
Postat av: Marie

oj, glömde visst skriva namn, men jag tror du fattar att det var jag som skrev det förra inlägget :P //Marie

2009-11-22 @ 15:12:49
Postat av: Kajsa

Hello darling!

Miss you so much.

Så är det advent här hemma, och vi saknade dig på Arken igår.Som vanligt hat det städats och pyntats idag hos oss....

Var rädd om dig hjärtat.

Kram din moster.

2009-11-28 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0