Livet i Sydafrika!


Har bor emelie och anna!


Kvallssysslor! Efter vi har stadat och diskat blir det chill pa rummet, Anna skriver och ar flitig jag spelar kaninspel pa mobil!


Har skar jag halsen av en kyckling igen. Uppe i fyra nu


emelie barbaren!


hehe ser vidrigt ut men det ar den afrikanska verkligheten!


Agatha och papa Khoza


Den galna tuppen som jag hatar. kl 01,30 varje natt borjar den gala!


sa gora emelie nar hon tvattar sina klader, tvattar sina klader, tvattar sina klader


Nagra dagar innan jul akte vi till krugerparken. Sag denna underbara zebra. Sotare rumpa finns inte!


pastor gotfrid och ehhh fru gotfrid


En elefant lunkande langs vagen


Giraff


Mandla och Themba


gissa vem som vagade sig upp har????


EMELIKH!


utsikten ifran toppen pa soccerstadium i Durban


Vi var och sag avatar i 3d! NICE!


Kommentarer
Postat av: Anne

gud vad fina ni är! jag ignorerar hönorna ;)



älskar dig din fis..

2010-01-11 @ 22:11:21
Postat av: Anna Sandin

Urk, vilka gräsligt ingående bilder Emelie...de på hönan alltså ;) Annars var det mycket nice att se lite av er vardag! KRAM! Och hoppas det känns gott att förskolan har dragit igång igen! /anna

2010-01-12 @ 11:11:52
Postat av: Marie

Sköna bilder :p hehe Kul att se hur ni har det. Saknar dig! Hamnar dagligen i sitautioner då jag tänker "Det här hade Emelie garvat åt!" Får berätta om allt sånt sen när du är hemma :) Puss&kram!

2010-01-13 @ 11:29:20
Postat av: Åsnan

Hälsningar with love from Rhodos! ;)

2010-01-13 @ 12:08:40
Postat av: Lisa (kusin till Anna)

Men vad kul det vara att se lite bilder på er! Ett stort leende spred sig på mina läppar, föruton vid hönan, men starkt gjort! kram <3

2010-01-15 @ 08:45:39
Postat av: s t i n a - annas syster

åh vad roligt att se mer bilder :) vilket fint badrum det är också! hönorna var ju lite halvt söta tycker jag, men coolt att du dödat dem. du får se till att anna också lyckas :)



hade fint! kram

2010-01-16 @ 10:00:05
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi, va kul att se hur du har det där nere.

Ditt hår är ju as långt. woho, zzuper snyggt.

Gött att du kan slakta mina hönor när du kommer hem sen. Du är hur bra som helst! <3

2010-01-18 @ 18:42:41
Postat av: Elli

Läskig trappa där, om det nu var en trappa?

2010-02-08 @ 13:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0