nu ulla kommer det bilder! ;)


Grannon skulle visa sina skills nar det kommer till tradionell matlagning.
Far tillagga att jag numera ocksa kan laga pap over oppeneld.


Undervisning med grad R


syster sandra och hennes man emil var pa besok. Detta var parlan som
tog oss runt mpumbalanga och aven kruger.


Min underbara alskade syster!


Min alskade svager, bebis och en grannon!


savannen! jag alskar mitt sydafrika


Sag elefanter bada


Vi kikade runt pa olika marknader.. fynda fynda!


safari tidig morgon



Kommentarer
Postat av: anne

du är den finaste jag vet.. det finns nog ingen som har finare bästa vän än vad jag har.. :)

2010-03-24 @ 21:15:01
URL: http://www.myheartskippedatune.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0