;;;;;;;;;

Finns det nagon samre step outare pa att uppdatera sin blogg an jag???
Skyller pa att feb har gatt sa otroligt snabbt ena dagen var det alla hjartans dag och sen var det andra mars. Jag borjar faktiskt kanna mig lite stressad, sa mycket kvar och gora men sa lite tid. Den 15 mars aker jag och anna till mosambiqe for att kolla in aidsarbetet dar. Sen blir det Krugerparken med barnen pa forskolan. Har fortfarande svart att se hur mina galna alskade barn ska kunna sitta stilla i en buss och inte hoppa ur takluckan nar de far se elefanterna. Kommer bli en intressant upplevelse.

For nagra helger sen var anna, jag och familjen och kollade in Gods window. Det var verkligen fantastiskt. Ska ta dit sandra och emil nu nar det kommer i veckan. De befinner sig just nu i Capetown och kommer till Mkhuhlu pa lordag! WEEEJ! :)

Lagger upp lite bilder har:


pa vag till Gods Window mama khoza,pheobe och anna


Wiew!


I sondags var det dop och dansuppvisning av sondagsskolebarnen


min favorit och varldens underbaraste mama dudu blir dopt

Det dansades!

Min Mpilo
JAG OCH MPILO <3


Mpilo ville vara fotograf. Gillades inte av hans

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej vännen!

Roligt att se nya bilder från er resa.Äntligen börjar dagarna gå fortare och vi väntar på att du ska komma hem.Vi har vinter och snö kvar än men jag hoppas att solstolarna står framme tills du kommer hem.

Ha det så bra ock krama Sandra från mig,hoppas ni får det riktigt bra.

Massor av kramar

Kajsa

2010-03-03 @ 16:46:19
Postat av: Magnusson

Hej vännen! Snön försvinner allt mer här hemma och solen syns allt mer på himlen. Dock har vi inte lika varmt och fint som ni har det. Hoppas du mår bättre nu efter din sjuktid, fast du är ju stark så det fixar du lätt!

Saknar dig, men finns här nu och sen när du kommer hem. Can´t wait! Hälsa sandra med. Kramar!

2010-03-03 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0